Thursday, 9 August 2012

Maaf?

Aku tak mampu nak beri ini pada kamu, Maaf

Aku post kat sebagai status FB aku macam ni .

Aku inginkan damai dalam hati ini.
Tapi cuma kebencian sedang bersarang.
Merebak dari hati ke seluruh urat darah aku.
Aku tidak dapat memberi kemaafan
jadi bagaimana aku mampu bahagia ?


Apa patut aku buat.
kenapa aku masih tidak boleh move-on
kenapa macam jadi macam ni

banyak hal aku pikir.
aku cuba untuk positif
tapi semuanya sia-sia

Aku keluh dan kesah
tiada ketenangan langsung
aku hipokrit?
tiada lagi tangisan mampu aku esakan
kerana aku sudah kering dengan air mata.

aku tak mampu pun
nak luahkan segala macam yang ada
yang pasti perkataan
" Percaya"
dan " Maaf"
sudah tiada

orang paling aku percaya
mampu mengkhianati aku sebegitu.
Orang yang aku paling cinta
juga mampu merobek hati aku

apa patut aku lakukan.
biarkan semua ini terjadi?
tahu macam mana sakit dan pedih hati aku ini?

Bina kebahagian dari air mata aku?
Binalah
selagi kau masih mampu bernafas
Ketawa lah.
Aku redha pun.
Hari ni aku dibawah , terluka
Tuhan saja yang mampu membalas segala
kebaikan kau pada aku
aku percaya ^____^
cuma cepat dengan lambat je. 

With Love , Mrs Lollipop

No comments: