Thursday, 2 August 2012

hope

hatiku tersimpul sudah . Biarlah aku mati dengan cinta sebengini

Aku tidak dapat membenci langsung James setelah apa pun hal yang dia dah lakukan pada aku. 
Sekelumit benci pun tiada membuatkan aku marah sendiri pada diri. 

 Malik : James tak ada hubungan dengan orang lain . Ni dia berkepit dengan aku je.

Aku masih mengharap? 
Bodoh?

Aku : James i benci sama u , I benci u 100 %
James : Kenapa cakap itu macam?
Aku : Jangan u nak tipu i. I tau apa u buat belakang i . 

James : U tak balik lagi ? puasa ? 

Bodohkan aku . Aku jawap pertanyaan dia. Dan aku terus terpikir yang kenapa aku nak marah dia lagi. Aku cuma rindukan dia saja. dan dia boleh jawab soalan aku dengan tenang seolah tiada apa2. 

" James aku masih sangat merindui kau. walaupun kau sudah banyak melukakan aku"

seolah -olah ini yang aku mahu katakan pada dia . 
 






With Love , Mrs Lollipop

No comments: